A prototípus 1963-ban a Ganz udvarán, mely "sajnos"
nem terjedt el.
Az elsõ "Csörgõ", M41-es sorozatú mozdony
Székesfehérváron 1989-ben ...
... és napjainkban Veszprém - Gyõr között
Az M41,2103 és társai eredeti pompályukban
...
... a Ganzból kigördülve.
1999. 10. 30. SzFv. A felsõ kép óta 26 év
telt el. Más szín, és talán más mozdony...
Próbaúton, Almásfüzítõ
állomáson
2001. 06. 17-én Komáromban ....
... vonatra várva
1999. 09. 15-én Gyõrben, érkezés után
1998-ban felújított állapotban Komáromban
vár vonatra ...
... és 1999. 01. 27-én lerabolva, ismét felújításra
vár Szfehérváron
2003. június 06-án Komáromban
a 30 éves évforduló után, eredeti színnel
felújítva
1999. 03. 23. Gyõr. A második mozdony, melyen beosztottként
dolgoztam 1989-ben
.. és 2001. 08. 21-én Komáromban
Nemzetközi személyszállító vonattal
80-as évek végén Börgönd állomáson
(Fotó: SzFv-i fotóklub archiv)
Szebbnél szebb tájakon találkozhatunk e mozdonyokkal
Szerelés közben
1986-ban frissen, fõjavítás után Székesfehérvárra
érkezett
1987-ben Székesfehérváron, fõjavítás
után. - Az elsõ beosztott mozdonyom -
Munka közben amikor 1988-ban nosztalgia vonat érkezését
figyelem háttal.
... és ami maradt belõle egy szörnyû baleset
után, 1989 augusztus 26-án, melyben ...
Polgárdi ipartelep és Polgárdi között
Göbölös Ferenc kollégánk életét
vesztette, amikor ...
a nyílt pályán veszteglõ tehervonatba
ütközött a forgalmista figyelmetlenségébõl
2000. 06. 17-én Gyõrött körüljárás
közben
Debrecenben személyvonaton (Fotó:
Tokaji Róbert)
2002. május 27-én Veszprémvarsányban
2002. május 27-én Veszprémvarsányban
bejáró vonatként
Felújitott mozdony
Komáromban várakozva