A prototípus 1963-ban a Ganz udvarán, mely "sajnos" nem terjedt el.
Az elsõ "Csörgõ", M41-es sorozatú mozdony
Székesfehérváron 1989-ben ...
... és napjainkban Veszprém - Gyõr között
Az M41,2103 és társai eredeti pompályukban ...
... a Ganzból kigördülve.
1999. 10. 30. SzFv. A felsõ kép óta 26 év telt el. Más szín, és talán más mozdony...
Próbaúton, Almásfüzítõ állomáson
2001. 06. 17-én Komáromban ....
... vonatra várva
1999. 09. 15-én Gyõrben, érkezés után
1998-ban felújított állapotban Komáromban vár vonatra ...
... és 1999. 01. 27-én lerabolva, ismét felújításra vár Szfehérváron
2003. június 06-án Komáromban a 30 éves évforduló után, eredeti színnel felújítva
1999. 03. 23. Gyõr. A második mozdony, melyen beosztottként dolgoztam 1989-ben
.. és 2001. 08. 21-én Komáromban
Nemzetközi személyszállító vonattal
80-as évek végén Börgönd állomáson (Fotó: SzFv-i fotóklub archiv)
Szebbnél szebb tájakon találkozhatunk e mozdonyokkal
Szerelés közben
1986-ban frissen, fõjavítás után Székesfehérvárra érkezett
1987-ben Székesfehérváron, fõjavítás után. - Az elsõ beosztott mozdonyom  -
Munka közben amikor 1988-ban nosztalgia vonat érkezését figyelem háttal.
... és ami maradt belõle egy szörnyû baleset után, 1989 augusztus 26-án, melyben ...
Polgárdi ipartelep és Polgárdi között Göbölös Ferenc kollégánk életét vesztette, amikor ...
a nyílt pályán veszteglõ tehervonatba ütközött a forgalmista figyelmetlenségébõl
2000. 06. 17-én Gyõrött körüljárás közben
Debrecenben személyvonaton (Fotó: Tokaji Róbert)
2002. május 27-én Veszprémvarsányban
2002. május 27-én Veszprémvarsányban bejáró vonatként
Felújitott mozdony
Komáromban várakozva